KARGO & TESLİMAT KOŞULLARI

 

Hangi Kargo Firması Kullanılır?

İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Yurtiçi Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır

 

 

Resmi Tatillerde Teslimat Yapılıyor mu?

Resmi tatillerde Yurtiçi Kargo teslimat yapmamaktadır.

 

 

Siparişimin Kargoya Verildiğini Nasıl Öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde, kargo takip numarası, tarafınıza sms ve e-posta  ile gönderilmektedir. Kargo hareketlerinizi, kargonuzu kargo firmalarının internet sitesi üzerinden ya da Hesabım menüsü altındaki Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz. 

 

 

Kargom Ne Zaman Elime Ulaşır?

Sezon ürünlerinden yapacağınız alışverişlerde, gönderiniz, siparişiniz bize ulaştıktan sonra en geç 5 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.

 

Kampanya dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.Tabii afetler, salgın hastalıklar, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.

 

 

Sipariş Teslimatında Adreste Yoksam Kargoma Nasıl Ulaşabilirim?

Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, kargo firması belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzu bulunduğu şubeyi ziyaret ederek teslim almanız gerekmektedir.

 

 

Kargom Hasarlı Geldiğinde Teslim Almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız ve ürünü teslim almamanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili tutanak bilgisini 0850 307 1014 müşteri hizmetleri hattımızla veya 0 532 792 23 47 nolu whatsapp destek hattımızla iletişime geçerek paylaşabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR